ladybugs on green

Dobry wieczór wszystkim. Od wczoraj wiosna, a za oknem wciąż pochmurno. A więc dziś przed Wami kartka z biedronkami, w radosnym kolorach- żeby było trochę piękniej.
Kartkę zrobiłam w zeszłym roku dla kuzyna, który kończył pięć lat. Jako że rzadko robię kartki dla chłopców, musiałam chwilę nad nią pogłówkować. Ale myślę, że efekt końcowy jest całkiem ładny. Kartka miała być raczej prosta, zdecydowałam się na zielony i niebieski oraz motyw biedronek. Użyłam papieru do scrapbookingu Echo Park z kolekcji Spring, niebieskiej taśmy washi, a biedronki wycięłam z kolorowego papieru.


Good evening everyone. Spring since yesterday, and there's still cloudy outside. So today I'll show you a birthday card with ladybugs made for my cousin, who turned five last year. I don't make cards for boys often, so I have to think a little bit about how to make this one. But I also think that final effect is pretty nice. The card suppossed to be simple, I decided to use green and blue, and ladybugs motif. I used scrapbooking paper from Echo Park Spring collection, blue washi tape and the ladybugs were made out of paper.







Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!


You like it?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger