explore mint and patchwork


Od kilku dni spędzam trochę czasu u mojej Mamy. A w związku z tym miałam okazję w końcu sfotografować exploring box, który zrobiłam dla Niej w zeszłym roku na Dzień Matki.
Bazą tego pudełeczka był biały papier z fakturą skóry. Na zewnątrz kolorem dominującym został miętowy; wykorzystałam papiery do scrapbookingu Echo Park z kolekcji Spring oraz Easter. Motywy jakich użyłam, to biedronki oraz mini klamerki. Całość dopełniły białe kwiatuszki wycięte z brystolu. Od wewnątrz każdą ścianę usztywniłam kartonikami, obłożonymi papierem do pakowania prezentów z patchworkowym wzorem niebiesko-czerwonym. Na kartonikach umieściłam karteczki z kilkoma miłymi słowami oraz życzeniami dla Mamy. W exploring boxie idealnie zmieściło się pudełeczko z biżuterią, którą wybrałyśmy dla Mamy wspólnie z siostrą.




Since few days I spend some time by my Mum. And what's about that, I could finally take some pictures of the eploring box I made for Her last year for a Mother's Day.

A basis to this one was white paper wit leather texture. Outside the mine colour was mint; I used scrapbooking papers from Echo Park, Spring and Easter collections. Motifs I used were ladybugs and mini pegs. Little white flowers complemented the whole. In the inside every wall was harden by some cardboard, decorated with packing paper with blue-red patchwork pattern. On the cardboards I placed little sheets with nice words and wishes for Mum. The size of the exploring box was perfect for a jewerelly box.









Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.

Dzięki!


You like it?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger