birthday with some lace

Witajcie w to poniedziałkowe popołudnie. Dziś pokażę Wam kartkę urodzinową, którą zrobiłam dla mojej chrzestnej w zeszłym roku. W kolorach fioletu i zieleni, z guziczkami, klamerką i koronkami. Taka przyjemna dla oka, lekka i radosna. Mam nadzieję, że uda mi się tym zachęcić wiosnę, żeby się już u nas rozgościła na dobre.
Do wykonania tej kartki wykorzystałam papiery do scrapbookingu dpCraft z kolekcji Lilac Garden oraz Echo Park Spring.


Hey there on this Monday's afternoon. Today I'll show you a birthday card made for my godmother last year. In the colours of violet and green, with buttons, mini peg and some laces. So nice to look at, lightly and joyful. I hope I can encourage spring to come to us for good.
To make this card I used scrapbooking papers from dpCraft Lilac Garden collection and Echo Park Spring collection.





Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!

You like it?

Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger