black rose




A dziś przed Wami kartka, którą zrobiłam dla mojego męża. Czarno-różowa. Bo powiedział, że lubi różowy. I miała być z dużą dawką miłości. Postawiłam na prostą formę, z odrobiną ozdobników. A więc- różne wielkości i kształty papierów, girlanda z napisem oraz kaligrafia, którą uwielbiam.





Today I introduce a birthday card made for my husband. Black and pink. Because he said he likes pink. And it should have been with a big dose of love. I decided on simple form, with a little bit of ornaments. So here they are- diffrent sizes and shapes of papers, garland with inscription and handlettering, which I love.





Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!

You like it?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

2 comments:

  1. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko ;) Kartka dla Męża wspaniała, ja w niej widzę okładkę do albumu czy notesu ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) albumów jeszcze nie robiłam, ale mam w planach ;)

      Delete

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger