treble clef, hedgedog and clover

Czwartkowe popołudnie, niezbyt ładne, bo za oknem dość pochmurno. Więc żeby ożywić trochę ten dzień, wrzucam kartkę, zrobioną dla mojej koleżanki z okazji urodzin. Zainspirowałam się hasłami z jej instagrama: "music" i "hedgedog" oraz troszkę "nugoth". Dlatego też kolorem bazowym jest czarny. Dodałam do tego zielonego z motywem koniczyny- miało odzwierciedlać szczęście. Przykleiłam lekko brokatowy klucz wiolinowy oraz jeża, wyciętego z papieru bazowego. Całość uzupełniłam zieloną kokardką i handleteringiem w kolorach czarnym oraz srebrnym. Efekty możecie zobaczyć poniżej.


Thursday afternoon, not really nice, because it's pretty cloudy outside. So to bring a little bit of colour into this day, I show you a birthday card made for my friend. I get inspired by her instagrams mottos like "music" and "hedgedog" and a little of "nugoth". That's because the basic colour is black. I added some green with clover motif- it supposed to refect happiness. I sticked light glittering treble clef and hedgedog cutted out from basic paper. A green bow and handlettering in black and silver completed the whole card. You can see the effects below.







Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!

You like it?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger