butterflies and dots


Witajcie po Świętach! Tym razem mam dla Was kartkę urodzinową, którą wykonałam dla jednej z moich przyjaciółek. Miała urodziny przed Świętami, ale dotąd nie było okazji o tym napisać.

Kartkę wykonałam z papierów do scrapbookingu Piątek Trzynastego z kolekcji Słodko Kwaśny. Jako główny motyw wybrałam bazie-wycinanki, które zakupiłam w sklepie wycinanka.net. Wokół bazi latają papierowe motylki. W tle umieściłam kawałki papieru w różnych rozmiarach. Kilka perełek dodałam do dekoracji. Całość wykończona złoto-czarnym napisem.



Hello after Easter! This time I have for you a birthday card, which I made for one of my friends. Her birthday was before Easter, but I haven't any opportunity to write about it.

I made this card out of Piątek Trzynastego scrapbooking papers from Sweet & Sour collection. I chose catkins-cut-outs as main motif (I bought them in wycinanka.net shop). Around the catkins fly paper butterflies. In the background I put some diffrent sizes paper scraps. I added a few pearls to decoration. A gold-black inscription finishes the whole.








I co sądzicie? Jest wiosennie?
Dajcie znać w komentarzu. Będę wdzięczna, jeśli udostępnicie wpis.
Dzięki!

And what do you think? Is it springly?
Let me know in the comment. I will appreciate, if you share it.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger