bunnies.. bunnies everywhere


Witajcie! Dzisiaj pokażę Wam kilka króliczkowych kartek wielkanocnych, które (mam nadzieję) już cieszą swoich odbiorców.. albo przynajmniej dotrą do jutra. Tekturowe króliczkowe wycinanki, tak jak poprzednie, ze sklepu wycinanka.net.

Hello there! Today I'll show you some bunnies easter cards, which (I hope so) already please their receivers.. or at least are by them tomorrow. Bunnies cardboard cut-out, like the other ones, come from wycinanka.net shop.

a lot of eggs and colours

Jedna z pierwszych kartek zrobionych w tym roku. Powstała z papierów do scrapbookingu Echo Park z kolekcji Celebrate Easter. Chciałam aby miała możliwie prostą formę z odrobiną dekoracji i była pełna wiosennej radości. Myślę, że mi się udało. Tekturowy królik, podwójna różowo-czerwona kokardka w kratkę i błyszczące dżety. A napis z życzeniami ukrył się wśród pisanek.

One of first cards I made this year. It was made out of Echo Park scrapbooking papers from Celebrate Spring collection. I wanted it to have a simple form with a little bit of decorations and full of springs joy. I think, it worked out somehow. Cardboard bunny, double pink-red check bow and sparkling jets. And a happy easter inscription hid between easter eggs.





light pink and little lambs

Bo tak bardzo spodobał mi się ten papier w owieczki. I bardzo lubię delikatność tej kartki. Powstała z papierów do scrapbookingu Echo Park z kolekcji Celebrate Easter. Do tego dodałam tekturowego królika i kokardę w groszki w kolorze ecru. Całość wykończyłam złoto-czarnym napisem w kółeczku.

Because I really liked this paper with lambs. And I'm satisfied with delicacy of this card. It was made out of Echo Park scrapbooking papers from Celebrate Easter collection. To this I added a cardboard bunny and a dotted ecru bow. I finished the whole with a gold-black inscription.



in a bunnies queue

Trzy małe króliczki czekają na Wielkanoc. Tą kartkę zrobiłam z papierów do scrapbookingu LEMONCraft z kolekcji Heart Painted. Dodałam papierową koronkę, perełki i napis w kółeczku. Myślę, że całość prezentuje się ciekawie.

Three little bunnies are waiting for Easter. I made this card out of LEMONCraft scrapbooking papers from Heart Painted collection. I added paper lace, pearls and a inscription in a circle. I think the whole card is pretty interesting.



springly easter bunnies

Uwielbiam tą kartkę. Naprawdę bardzo mi się podoba- jest taka.. biała- jasna, ale jeszcze nieco chłodna, jak pierwsze dni wiosny. Powstała z papierów do scrapbookingu LEMONCraft z kolekcji Everyday Spring. Wykorzystałam też ażurkowego królika z tekturki. Całość uzupełniłam perełkami oraz białą koronkową kokardką.

I love this card. I really like it- it's so.. white- light and joyful, but still a little cold, like first days of spring. It was made out of LEMONCraft scrapbooking papers from Everyday Spring collection. I used also open-work cardboard bunny. I made the whole complete with pearls and white lace bow.





A co wy myślicie o tych kartkach? Podobają Wam się?
Piszcie w komentarzu, lajkujcie i udostępniajcie, będzie mi bardzo miło.
Dzięki!

And what do you think about these cards? Do you like them?

Write in the comments below, like and share it, it will be really nice.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger