Easter inspirations

Witajcie! Przepraszam za moją nieobecność, już jestem z powrotem.
Dzisiaj trochę wielkanocnych inspiracji, jako że Święta za pasem, a ja biorę się do pracy i przygotowuję kolejne karteczki. Poniżej znajdziecie kilka kartek, które wykonałam w zeszłym roku dla rodziny i przyjaciół.
A tymczasem znikam, dobranoc :)

PS wiem, że zdjęcia mają marną jakość i wyglądają jak zrobione ziemniakiem, ale takie miałam warunki.


Hello! Sorry for my absence, but here I'm again.
Today some Easter inspirations, so there's Easter next week already. And I'm getting to work and make some lovely cards. Below you'll find some of cards I made last year for my family and friends.
Meanwhile I'll be gone, good night :)

PS I know the pictures quality is bad and they look like made with patato, but I had such conditions.







Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!


You like it?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger