dream and believe


Witajcie! Dziś mam do pokazania kartkę urodzinową, którą dostała moja bardzo dobra koleżanka Asia (możecie ją odwiedzić tu i tu).
Kartka powstała z papierów do scrapbookingu dpCraft z kolekcji Tenderness. Zdecydowałam się na motyw ptaków oraz kolory miętowy i jasnoróżowy. Kartka w lubianej ostatnio przeze mnie różnych wielkości i kształtów. Dodałam też koronki, piórka, koraliki i klamerki. Z całości jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że Asi również kartka się podoba. A co Wy myślicie?
Raz jeszcze życzę Asi wszystkiego, co najlepsze.



Hello! Today I'll show you a birthday card given to my very good friend, Asia.
The card was made out of scrapbooking papers from dpCraft Tenderness collection. I decided to use birds motif and mint and light rose. I liked this form of diffrent sizes and shapes, so I used it also for this card. I added also some laces, feathers, beads and mini pegs. I'm really satisfied with the whole effect. And how do you like it?
Once again, I wish all the beast for Asia.










Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!


You like it?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

1 comment:

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger