blue butterfly and flowers



Witajcie w ten sobotni wieczór. Od jakiegoś czasu na zewnątrz coraz piękniej i przyjemniej. Mi też udzielił się ten nastrój. Dziś kartka urodzinowa inspirowana wiosną. Kolorowa, ciepła i radosna- właśnie taka, jak moja najlepsza przyjaciółka, dla której ją zrobiłam. Użyłam papierów z kwiatowymi motywami. Do całości dołączyłam motylka. Tęczowe kwiatki uzupełniłam delikatnym błękitem, białą koronką oraz satynową wstążką. Nie mogło zabraknąć oczywiście handletteringu. Z efektu jestem bardzo zadowolona.

napis w języku niemieckim, który obie umiemy/
inscription in German, which we both know



Hello there in the Saturday evening. It's been prettier and prettier outside recently. And this nice atmosphere infected me also. So today this spring inspired birthday card. Colorful, warm and joyful- just like my very best friend, for whom I made this one. I used papers with floral patterns. And to these I added a butterfly. Rainbow flowers I completed with light blue colour, white lace and satin ribbon. There couldn't miss my favourite handlettering of course. I really like the final effect.




Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!

You like it?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger