princess in blue

Dziś mam do pokazania kartkę urodzinową, którą zrobiłam dla mojej kuzynki. Jako że lubi ona niebieski, więc kartka powstała z papierów w tym właśnie kolorze. Całość dopełniłam serduszkowym papierem w kolorze różowym, nawiązującym do kwiatków na jednej z taśm washi. Napis miał być złoty. Użyłam brokatowego żelopisu i wyszedł bardziej żółty. A poza tym to średnio go widać. No cóż- nie zawsze musi być idealnie, następnym razem będzie lepiej. A poniżej kilka zdjęć wspomnianej kartki.


Today I want to show you a birthday card made for my cousin. She really likes blue, so a card was made from papers in this colour. Pink heart paper was complement to it and supposed to combine to flowers on one of washi tapes. The inscription should have been gold. I used a glitter gelpen and it came up with yellow. A besides it's not really visible. Well, not always it's perfect, right? Next time it will be better. And below a few pictures of mentioned card.






Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!

You liked it?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger