patchwork birthday mix


Witajcie! Dzisiaj prezentuję kartkę urodzinową, zrobioną dla kuzynki. Szybki pomysł, już nie tak szybkie wykonanie. Po małym przeglądzie pudła z papierami odnalazłam tą kolekcję, którą kupiłam kiedyś przy okazji i postanowiłam wykorzystać te papiery.  Oprócz tego stwierdziłam, że chcę wykorzystać nitownicę- w końcu po coś ją dostałam. Tak powstała trochę patchworkowa kartka w kolorach fioletu i błękitu.
Papiery, których użyłam to papiery dpCraft z kolekcji Lilac Garden. Do tego dodałam guziki, perełki, trochę sznurka i koronki. Miał być misz-masz i jest misz-masz.

Hello! Today I want to show you a birthday card I made for my cousin. The idea for this card came pretty quickly after I made a little research in my papers and supplies box, but it wasn't that quick to make it. I found these papers I bought some time ago by the way of visiting one of the random stationer's. I decided not only to use these papers, but also my Crop-A-Dile II- I didn't get it to keep it as a decoration after all. And this is how the card in violet and light blue was made.
I used scrapbooking papers from dpCraft from Lilac Garden collection. I added some buttons, pearls, a little bit of string and lace. It supposed to be a crazy mix, and it is.










I co myślicie o takiej kartce?
Dajcie znać w komentarzu.
Dzięki!

And what do you think about this card?
Let me know in the comment.
Thanks!

2 comments:

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger