oh, deer


Witajcie w 2018 roku!
W końcu mam chwilę, żeby coś napisać. Na publikację czekają zeszłoroczne kartki świąteczne, które wysłałam do moich przyjaciół i rodziny. Nie zwlekając więc- oto pierwsze z nich. Dwie, które najbardziej lubię.


Hello in 2018!
Finally I've got a moment I can write a post. There are last year Christmas cards I sent to my friends and family still waiting to be posted. So- here we go, first two of them. The ones I like the most.

christmas joy
Była to pierwsza kartka, którą wykonałam. Bardzo spodobały mi się papiery z kolekcji Echo Park Carta Bella - Christmas Wonderland. Do tego ta urocza tekturka świątecznego renifera od wycinanka.net. Całość uzupełniłam wieńcem z papierowych śnieżynek, papierowymi koronkami oraz ukochanym papierem Eko Kraft. Ta kartka to również mój niemal pierwszy raz z techniką postarzania/strzępienia brzegów papieru. Jestem naprawdę zadowolona z końcowego efektu, chociaż wcale nie było łatwo go uzyskać, a kartka przechodziła kilka metamorfoz.

It was my first Christmas card last year I made. I really liked these scrapbooking papers from Echo Park Carta Bella Christmas Wonderland collection. And this lovely reindeer cardboard  cut-out from wycinanka.net. I complemented the whole with a wreath made out of paper snowflakes, paper laces and my beloved Eko Kraft paper. This card is also my almost very first time with paper aging/fraying technique. I'm totally satisfied with the end effect, even though it wasn't so easy to get it and my card went through few metamorphoses.



ho, ho, ho!
Kolejna kartka z tekturką renifera. Tym razem całość bardzo stonowana, w odcieniach szarości, z dodatkiem niebieskiego oraz uzupełniona srebrem. Z początku bałam się, że jeśli w tle użyję papierów w jednym kolorze, mimo że w różnymi motywami, to całość zleje się ze sobą, ale koniec końców myślę, że udało mi się tego uniknąć i można zobaczyć kilka warstw papieru. Do wykonania tej kartki użyłam papierów do scrapbookingu z kolekcji Galerii Papieru Królowa Śniegu II.

Another card with reindeer cardboard cut-out. This time the whole is very subdued, in grey shades, with a little blue and complemented with silver touch. At the beginnig, while making this card, I was a little bit afraid, that using only one colour in the background, even though different motifs on papers, will create an effect of merging the whole. But in the end, when I look at this card, I thing I manage to avoid this and few layers of paper are visible. To make this card I used scrapbooking papers from Galeria Papieru Snow Queen II collection.




I jak Wam się podobają?
Komentujcie i udostępniajcie!
Dzięki!

And how do you like them?
Please, comment and share!
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger