love is in the air


Nareszcie! Dzisiejszy wpis bardzo mnie cieszy, bo w końcu mogę Wam pokazać moje ostatnie małe dzieło. Jestem z niego szczególnie zadowolona. Oto scrapowy album na zdjęcia, który wykonałam jako prezent dla mojej kochanej siostry. Pierwszy raz mierzyłam się z takim projektem, efekt mnie naprawdę raduje.



Zdecydowałam się na album na ringach, które rozmieściłam asymetrycznie. Całość robiłam sama, nie korzystając z żadnych gotowych baz. Na okładkę wykorzystałam  białą tekturę introligatorską Beermat 1,5 mm, a karty albumu zrobiłam z papieru Materica - Gesso 360g. Do ozdabiania całości zamówiłam papiery od Magicznej Kartki z kolekcji Obietnice. Wybrałam cztery motywy, aby album był możliwie prosty. Jako dodatków i ozdobników użyłam tekturek ze sklepu wycinanka.net, białej koronki, cienkiego sznurka oraz tasiemek washi. Wykorzystałam także dziurkacz brzegowy od dpCraft oraz serwetkowy We R Memory Keepers Mini 8 Punch. Dziurki ozdobiłam oczkami od We R Memory Keepers (pasującymi do mojej nitownicy, również tego producenta- Crop-A-Dile II, która jest prezentem urodzinowym od męża). Jedynym mankamentem, o którym nie pomyślałam, jest fakt, że oczka, których użyłam są ładne tylko z jednej strony, a z drugiej już nie wyglądają tak estetycznie. Rogi okładki ozdobiłam srebrnymi metalowymi narożnikami, aby korespondowały kolorystycznie z wyklejonym napisem.
Jestem naprawdę oczarowana efektem. Cały album miał być dużo cieńszy, według moich obliczeń (po złożeniu całości, musiałam dokupować większe ringi), a wyszedł z niego całkiem pokaźny grubasek. Bardzo mnie również cieszy, że siostrze się podoba.
Tymczasem już myślę nad kolejnym projektem.


Finally! Todays post makes me really very happy, because finally I can show you my latest little masterpiece. I'm really happy with it. Here's scrapbooking photo album I made as a gift for my beloved sister. It was the first time I dealed with such project, I really enjoy the final effect.


I decided I make an album on rings, which I put asymmetrically. I made all of this by myself without using any ready-made album-base. For a cover I used a white cardboard 1,5 mm thick and the pages were made from 360 g Materica - Gesso paper. To decorate the whole I ordered scrapbooking papers from Magiczna Kartka from Obietnice collection. I chose four motifs to make this album possibly simple. Other decorative elements were: cardboard cut-out from wycinanka.net, white lace, thin string and washi tapes. I also used my side puncher from dpCraft and We R Memory Keepers Mini 8 Puch puncher. The little holes I decorated with We R Memory Keepers Eyelets (suiting to my Crop-A-Dile II, which I got as a birthday gift from my husband). Only one shortcoming I didn't think about was, that the eyelets I used are pretty only on one side, and the other is not so neat anymore. I decorated the cover corners with silver decorative metal corners to make them suitable to the inscription made from letters stickers.
I'm really very happy with the final result. The photo album supposed to be much thinner according to my calculations (after putting all of pages together I needed to buy bigger rings), and it came out as a pretty fatty. I'm also really happy, that my sister likes it.
And in the meantime I consider some next album projects.













I co o nim myślicie? Podoba się?
Dajcie znać w komentarzu i udostępniajcie wpis znajomym.
Dzięki!


And what do you think about it? Do you like it?
Let me know in the comments and share it with your friends.
Thanks!

2 comments:

  1. A wiesz, podoba mi się. Jest szczery i taki w stylu, który jest już pomijany trochę na blogach ;) Grubaski są najfajniejsze!

    ReplyDelete
  2. Myślę już nad kolejnymi :) muszę tylko zamówić papiery i znaleźć chwilę wolnego :D

    ReplyDelete

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger