to the moon and back


Witajcie w ten walentynkowy wieczór. Dziś mam dla Was pełną miłości kartkę, którą zrobiłam dla mojego męża. Bardzo mnie ucieszyło, kiedy powiedział, że to moja najlepsza jak do tej pory kartka, zwłaszcza że z formą kartki parawanowej mierzyłam się po raz pierwszy. Sama również jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.

Do tego projektu użyłam papierów oraz naklejek z kolekcji Kolory miłości Piątku Trzynastego, tekturek ze sklepu wycinanka.net oraz dekoracyjnych perełek. Początkowo planowałam zrobić całość na białej bazie, jednak po wstępnym dopasowaniu poszczególnych elementów zdecydowałam się na bazę z papieru kraftowego, która o wiele lepiej dopełnia użyte papiery. Całość wykończyłam papierowymi koronkami oraz złotymi napisami. Na środku umieściłam kieszonkę, w której miejsce znalazł nieduży tag z walentynkowym napisem oraz liścik dla męża.

Hello on this Valentine's day evening. Today I have a card full of love I made for my husband. I was really happy, when he said, that it is the best of my cards so far. And it was the first time I made a screen card. And I'm also very satisfied with the final result.

I used scrapbooking papers and stickers from Piątek Trzynastego from Colors of love collection, cardboard cut-outs from wycinanka.net and some decorative pearls. At the beginning I was about to use a white basic paper, but after I made a sample I decided to change it to a craft paper, which completes papers I used much better. The whole is finished with paper laces and gold inscriptions. In the middle I put a little pocket for a valentine's tag and a little letter to my husband.







A Wam jak się podoba?
Dajcie znać w komentarzu!
Dzięki!

And how do you like it?
Let me know in the comments!
Thanks!

4 comments:

  1. This is so beautiful. It is very inspiring and I love the traditional Valentine colors you used. For the first time, this is one amazing card.

    ReplyDelete

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger