rocking horse


Witajcie w ten piątkowy wieczór. Dziś prezentuję Wam kartkę, którą zrobiłam w ramach podziękowania dla pań położnych, które opiekowały się moim synkiem w czasie naszego pobytu w szpitalu po jego narodzinach.

Zdecydowałam się na białą bazę kartki z dodatkiem papieru kraftowego. Użyłam też kupionych niedawno papierów do scrapbookingu Rosie's studio. Postawiłam na całkiem prostą formę, bukiet papierowych kwiatów oraz konika na biegunach (bardzo podoba mi się ten motyw w kartkach okołodziecięcych). Całość uzupełniłam sznurkiem z klamerkami, kawałkiem papierowej koronki oraz perełkami. Myślę, że udało mi się osiągnąć całkiem przyjemny efekt delikatnej kartki.


Hello on this Friday evening. Today I've got for you a thanks card I made for the nurses who took care of my son while we stayed at the hospital after he was born.

I decided on a white basic paper with addition of craft paper. I also used recently bought scrapbooking papers from Rosie's studio. I was about to make a card simple in form with a bouquet of paper flowers and rocking horse (I really like this motif in children-themed cards). The whole is completed with string and mini pegs, a paper lace and some pearls. I think I managed to get a pretty pleasant effect of delicate card.







A Wy co o niej myślicie?
Dajcie znać w komentarzu!
Dzięki!

And what do you think about it?
Let me know in the comment!
Thank you!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger