with moustache


Witajcie w ten środowy wieczór. Dziś w przerwach pomiędzy karmieniem synka a sprzątaniem mieszkania zrobiłam taką oto, męską kartkę- na specjalne zamówienie koleżanki. Chciała, żeby było z motywem whisky. 

Zdecydowałam się na papier kraftowy, czarno-białe papiery do scrapbookingu oraz trochę złota. Kartka była dla mnie wyzwaniem, bo rzadko robię kartki dla mężczyzn (dla męża mogę zrobić coś z czerwonym i serduszkami), a przez to mam mało papierów z męskimi motywami. Temat whisky połączyłam z tematem dżentelmena- melonik, wąsy oraz butelkę whisky wycięłam z czarnego, lekko błyszczącego papieru. Do całości dodałam czarno-złoty napis. Kartka miała być prosta w swojej formie i myślę, że udało mi się ten efekt osiągnąć.

Hello on this Wednesday evening. Here's a manly card I made today between my babyboy's nursing and house cleaning. It was on a special wish of my friend- she wants a card with a whisky motif.

I decided to use a craft paper, some black-white scrapbooking papers and a little bit of gold. This card was a challenge for me, as I make manly cards really rarely (for my husband I can ude a red-heart motifs) and through that I don't really have papers with such motifs. I connected whisky motif with a gentleman theme- a bowler, moustache and a whisky bottle were cut out of a little glittering black paper. Black-gold inscription completed the whole. The card supposed to be simple and I think I managed to get this effect.






A co Wy o niej sądzicie?
Dajcie znać w komentarzu!
Dzięki!

And what do you think about it?
Let me know in the comment!
Thanks!

4 comments:

  1. fantastyczna, bardzo fajny klimacik, dla mnie męskie kartki to zawsze nie lada wyzwanie :)

    ReplyDelete
  2. Świetna karteczka! Męskie kartki to zawsze wyzwanie, ale ja podchodzę do nich zwykle z przymrużeniem oka i nie boję się kolorów, ani kwiatków... Ot może ciut bardziej geometrycznie, mniej romantycznie, ale nie ma się co ograniczać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) ja męskie rzadko robię, chyba że dla męża, ale wtedy tak jak piszesz- kolory, dodatki :D

      Delete

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger