blue and hearts


Tak więc pierwszy z tych kilku wpisów, o których wspominałam. Poniżej znajdziecie kilka zdjęć przedstawiających jeden z mini-albumów, które dostały babcie i dziadziowie mojej mojej kochanej córeczki. Wszystkie były robione z całym sercem, starałam się, aby były jak najdoskonalsze na miarę moich zdolności i dostępnych materiałów.
Jako pierwszy pokażę ten serduszkowo-niebieski, sprezentowany mojej mamie, bo lubi ten kolor.
Mała sesja zdjęciowa robiona w warunkach domowych przeze mnie (wiem, że jakość nie jest zachwycająca, ale nie jestem profesjonalistą- chciałam, żeby było po prostu ładnie i na miarę moich możliwości, również sprzętowych). Marysia ma na sobie komplecik (sukieneczka, czapeczka i buciki), zrobiony na szydełku przez moją kochaną i niezastąpioną Mamę.



So here's one of these few posts I wrote about. You can find below some photos of one of mini photo albums, given to the grandparents of my little lovely babygirl. All of them were made with all my heart, I did my best to make them perfect, using all my skills and supplies.
First, which I show You, will be this blue and hearts one, presented my Mum, because she likes this colour.
Little photoshoot made by me at home (I know, that quality isn't good, but I'm not a profi- I just want it to be pretty and done in my own small way, and also my equipment's way...). Maria wears a crochet set (dress, baby's bonnet and little shoes), made by my one and only, beloved Mum.





Wpis się podobał?
Proszę, zostaw komentarz lub podziel się nim ze znajomymi.
Dzięki!

You like this?
Please, leave a comment or share it with your friends.
Thanks!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger