b'day spring edition

hello everyone! now, when I'm sure, my best friend got her birthday's card and saw it first, I can also show it to You.
and- I wanna really thank Her for all she does for me. that we have met years ago and that she's my best friend. like noone else she can help me, when I need anything. I wanna thank Her, that we don't see each other for months and then we just meet, sit down for a while and talk all night long. She's the best.
THANK YOU, BEATA :)

hej wszystkim! teraz, kiedy mam pewność, że moja ukochana przyjaciółka dostała swoją kartkę i zobaczyła ją jako pierwsza, mogę pokazać ją także i Wam.
i naprawdę chciałabym podziękować Jej za wszystko, co dla mnie robi. za to, że spotkałyśmy się lata temu i że jest moją najlepszą przyjaciółką. Ona potrafi mi pomóc jak nikt inny, kiedy czegoś potrzebuję. chcę Jej podziękować za to, że nie widzimy się miesiącami, a potem po prostu się spotykamy, siadamy na chwilę i przegadujemy całą noc. Ona jest najlepsza.
DZIĘKUJĘ, BETI :)


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 from time to time handmade , Blogger